maandag 19 november 2012

Mijn blog


Ik was hier al een tijdje niet geweest. Kwam eigenlijk even kijken en een bericht schrijven dat ik voor een tijdje afwezig ben. Ik schrijf nog wel maar tijdelijk anders/elders. Een soort experiment, leuk om te doen, niet om hier te delen.
Maar ik ging mijn eigen berichten teruglezen. En verdorie, wat brengt dat een hoop herinneringen terug. Het zijn de dingen die me het diepst geraakt hebben die hier staan…

En spontaan komen er zaken terug in mijn bewustzijn die zijn weggezakt. Zaken waarover ik mijn gedachten nog eens wil uitschrijven in iets leesbaars. Misschien niet altijd voor derden, maar dan toch in elk geval voor mezelf. Over vriendschap bijvoorbeeld, wat dat voor mij betekent. Flarden van die toekomstige post spoken al door mijn hoofd.

Het bezoekje aan het graf van mijn vader, enkele dagen geleden. Ik weet nog dat mijn hoofd vol woorden zat toen ik daar was, de herfst op z’n mooist, de urnentuin vol leven. Die post komt er nooit, ik heb de woorden niet gevangen en ze zijn vervlogen…

Dit bezoek blijkt geen afscheid, het is een hernieuwde kennismaking.
Tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten