dinsdag 24 januari 2012

Mijn hoofd


Er speelt zich van alles af in mijn hoofd
Vele denkprocessen
Rationeel en analytisch
Er wordt gewikt en gewogen
Rijtjes gemaakt van voors en tegens
Met uiteindelijk als doel
Om verstandig en weloverwogen
beslissingen te nemen

Er worden verbanden gelegd
Tussen input en output
Oog hand voet coördinatie
Bij het ruiken van Hols Donatin
Worden herinneringen opgediept
Waarvan ik het bestaan was vergeten

Ruim 40 jaar is mijn hoofd van mij
Uitgebreid kennis gemaakt
Samen opgegroeid
Een hoop gezien en meegemaakt
Vrienden voor het leven
We kennen elkaar zou je zeggen
Toch is niets zoals het lijkt

Mijn hoofd blijkt vol met rare kronkels
Die niet gehinderd door logica
Getriggerd door soms kleine zaken
De regie overnemen en geleid door gevoel
Zaken in gang zetten waar ik later
Met mijn verstand niet bij kan

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige blog. Mooi!!
    Je laten leiden door je gevoel is vaak de beste weg is mijn ervaring.
    Je gevoel/intuitie heeft vrijwel altijd gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen